• Forside
  • Blog
  • Det rette template framework er kun begyndelsen

Det rette template framework er kun begyndelsen


Det rette template framework er kun begyndelsen

At vælge det rette template framework handler ikke blot om hvad der ser godt ud, og er nemt at bruge. Det handler i lige så høj grad også om hvad der sker “under overfladen”, og at der er tænkt hele vejen rundt.

Der findes mange måder at løse et problem på, og nogle er bedre en andre. Som de siger i USA - “there’s more than one way to skin a cat”. Jeg har set det meste - alt fra den ene yderlighed til den anden, og vil derfor understrege vigtigheden i at “gøre det rigtigt fra starten af”. 

Det kan med andre ord være dyrt at spare, hvis det “bider dig i enden” fordi løsningen efterlader begrænsninger, eller er mere tidskrævende end nødvendigt at vedligeholde. Eller værre - en løsninger du bliver straffet for af Google.

For mig er et godt template framework derfor:

  • Brugervenligt
  • Nemt at lære
  • Har nem separering af indhold fra design
  • Kan fungere i samspil med resten af dit website
  • Hastighedsoptimeret
  • Skalerbart - Kan funktionsudvides efter behov
  • Kan fungere i samspil med dine søgeoptimeringstiltag

YOOtheme Pro er for mig det skarpslebne værktøj der gør, at jeg som udvikler kan fremstille websites der fungerer på alle niveauer. De har været her i mange år, og jeg har tillid til, at de også vil være her i mange år frem. Præcis som Joomla. 

YOOtheme Pro er et template framework der fungerer. Du kan bruge det til at bygge alle former for indhold, og det fungerer tilmed i Wordpress, hvilket er ret unikt. 

Kvaliteten af en løsning afhænger at de værktøjer du har til rådighed, og hvor god du er til at anvende dem. YOOtheme Pro checker alle boksene af, men ultimativt handler det også om erfaring. Og det handler om at “sælge varen”. 

Man skal dog heller ikke være blind for at intet værktøj er perfekt. Det gælder også YOOtheme Pro. Det er ikke perfekt, men det er temmelig godt. 

Et velbygget website skal ikke kun se godt ud - det skal det også, men det skal også forstå kunderejsen, være optimeret mod “most wanted response” og dermed have de rette call-2-action elementer der hvor de sælger bedst. 

Derfor er det vigtigt at planlægge - de siger det så godt i USA: “If you fail to plan, you plan to fail”. Det gælder også når du skal bygge et nyt website, eller udvide et eksisterende. Du er nødt til at tage en tur i helikopteren, og se hvor du er på vej hen, og planlægge detaljerne, for det er her djævlen ligger begravet.

En god planlægning inddrager derfor også dine markedsføringsstrategier, da de ofte er centreret omkring dit website. Og skriv dem ned, og visualiser dem, så de ikke kun er i hovedet. 

Et godt website starter med overblik, viden og erfaring.


Læs også disse artikler fra bloggen

Jeg har over 16 års erfaring med Joomla, og løser store såvel som små opgaver. Alt fra ide til design og udvikling. 

Brug for hjælp?

Kundeområde

Kontakt

  • Mail

    Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

  • Telefon

    70 70 15 01

  • Telefontid

    Man - Fre (10:00 - 16:00)

Joomla-CMS.dk er en del af dform ApS.


Joomla-CMS.dk er ikke tilknyttet eller godkendt af The Joomla! Project™.
Brug af Joomla!® navn, symbol, logo og tilhørende varemærker er tilladt under en begrænset licens udstedt af Open Source Matters, Inc.