Jeg har arbejdet med Joomla professionelt siden 2005 som selvstændig webudvikler, og har derfor været med hele vejen fra Joomla "blev til".
Jeg har en stor erfaring med systemet, hvad enten der gælder design, programmering af komponenter, moduler og plugins eller administrative opgaver, opsætning, optimering, drift, genopretning efter hacking m.v..
At vælge det rette template framework handler ikke blot om hvad der ser godt ud, og er nemt at bruge. Det handler i lige så høj grad også om hvad der sker “under overfladen”, og at der er tænkt hele vejen rundt.
Der findes mange måder at løse et problem på, og nogle er bedre en andre. Som de siger i USA - “there’s more than one way to skin a cat”. Jeg har set det meste - alt fra den ene yderlighed til den anden, og vil derfor understrege vigtigheden i at “gøre det rigtigt fra starten af”.
Det kan med andre ord være dyrt at spare, hvis det “bider dig i enden” fordi løsningen efterlader begrænsninger, eller er mere tidskrævende end nødvendigt at vedligeholde. Eller værre - en løsninger du bliver straffet for af Google.
For mig er et godt template framework derfor:
YOOtheme Pro er for mig det skarpslebne værktøj der gør, at jeg som udvikler kan fremstille websites der fungerer på alle niveauer. De har været her i mange år, og jeg har tillid til, at de også vil være her i mange år frem. Præcis som Joomla.
YOOtheme Pro er et template framework der fungerer. Du kan bruge det til at bygge alle former for indhold, og det fungerer tilmed i Wordpress, hvilket er ret unikt.
Kvaliteten af en løsning afhænger at de værktøjer du har til rådighed, og hvor god du er til at anvende dem. YOOtheme Pro checker alle boksene af, men ultimativt handler det også om erfaring. Og det handler om at “sælge varen”.
Man skal dog heller ikke være blind for at intet værktøj er perfekt. Det gælder også YOOtheme Pro. Det er ikke perfekt, men det er temmelig godt.
Et velbygget website skal ikke kun se godt ud - det skal det også, men det skal også forstå kunderejsen, være optimeret mod “most wanted response” og dermed have de rette call-2-action elementer der hvor de sælger bedst.
Derfor er det vigtigt at planlægge - de siger det så godt i USA: “If you fail to plan, you plan to fail”. Det gælder også når du skal bygge et nyt website, eller udvide et eksisterende. Du er nødt til at tage en tur i helikopteren, og se hvor du er på vej hen, og planlægge detaljerne, for det er her djævlen ligger begravet.
En god planlægning inddrager derfor også dine markedsføringsstrategier, da de ofte er centreret omkring dit website. Og skriv dem ned, og visualiser dem, så de ikke kun er i hovedet.
Et godt website starter med overblik, viden og erfaring.
Jeg har over 16 års erfaring med Joomla, og løser store såvel som små opgaver. Alt fra ide til design og udvikling.
Brug for hjælp?
70 70 15 01
Man - Fre (10:00 - 16:00)
Joomla-CMS.dk er en del af dform ApS.
Joomla-CMS.dk er ikke tilknyttet eller godkendt af The Joomla! Project™.
Brug af Joomla!® navn, symbol, logo og tilhørende varemærker er tilladt under en begrænset licens udstedt af Open Source Matters, Inc.